maanantai 24. syyskuuta 2018

Olen ehdolla seurakuntaavaaleissa

Olen antanut suostumukseni ja kirjoittanut nimeni alle, että olen ehdolla tämän syksyn seurakuntavaaleissa Kotka-Kymin seurakuntademareiden listalla.


Olen aina kuulunut seurakuntaan. Minulle yksi tärkestä asioista on toiminta lapsiperheille. Kun oma poikani oli pieni, niin muistan, kun Boksin avoin perhekeho oli pelastus. Meidän päivärytmiin sopi se, että mentiin, kun ehditään ja nautittiin siellä olosta ja jälkeepäin lapselle hyvät päivunet. Normaalit perhekerhot alkoivat liian aikaisin meille, mutta ovat tärkeää toimintaa kuten myös päivä- ja leikkikerhot.

Lisäksi pidän tärkeänä resursseja lasten kerhotoimintaan, nuorisotyöhön sekä erityisnuorisotyöhön, myöskään leirityötä unohtamatta. Lisäksi tarvitaan sellaisia asioita kuin nyt jo olemassa oleva Meijän keittiö, jonka toivoisin Kotkassa laajentuvan useampaan kaupunginosaan.

Yhteistoiminta seurakunnan ja muiden tahojen kanssa, kuten nyt verkostotyö yleensäkin on hyvin tärkeää! Maahanmuuttajatyössä seurakunnan oma työ ja yhteistyö muiden tahojen kanssa on tärkeää, vapaaehtoistyötä ja suomen kielen kerhoja unohtamatta.

En ole nuori, mutta käsittääkseni nuorentaisin jo omalla iälläni Kotka-Kymin kirkkovaltuustoa. Jos tulen valituksi, niin tulen tekemään tätäkin vaikutustyötä suurella sydämellä. Kuuntelen ja harkitsen sekä kerron omat ajatukseni. Minulla on myös taito tuoda esille uusia ajatuksia. Jos haluat meidän kirkon ja seurakunnan siirtyvän suvaitsevampaan suuntaan, niin äänestä minua. Haluan, että jokainen saa olla sellainen kuin haluaa ja saada siihen kirkon tuen. Muutos on mahdollisuus tässäkin asiassa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti